HTML

Érted?

Érted írom, neked mondom... Élj harmóniában, légy önmagad, tegyél a boldogságodért, tanulj az egészségedért!

Friss topikok

  • Gabell: Eltelt egy hét, megvolt a temetés is, elrendeződtek a dolgok. A búcsúztatót én mondtam egy hajón, ... (2011.09.20. 17:31) A dicsőséges mennybe menetel

Utolsó kommentek

  • Gabell: Eltelt egy hét, megvolt a temetés is, elrendeződtek a dolgok. A búcsúztatót én mondtam egy hajón, ... (2011.09.20. 17:31) A dicsőséges mennybe menetel
  • Gabell: Ma egy fantasztikus film ajánlót kaptam, ami "véletlenül" pont a tegnap megírt cikkemhez passzol: ... (2011.07.06. 00:24) Tudatosodás és tudatosság
  • Utolsó 20

...ha még keresed a választ a miértekre.

2011.07.01. 00:47 Gabell

Miért érted? - 1. válasz előszó helyett...

Címkék: témakörök

  "Nehéz az élet" verték belénk folyamatosan. De nem kellene ezt neked is így gondolni!

Jogod van válaszokat kapni az életeddel kapcsolatban, megérteni mi miért van, a történések, események hogyan függhetnek össze egymással. Melyek azok az egyszerű szabályok, melyeket betartva tartalmasabb, boldogabb életet élhetsz. Hogyan maradhatsz egészséges felesleges kiadások nélkül, hogyan élj, gondolkodj, hogy hosszabb életű lehess a Földön.

Ki vagyok én?

Sokmindent mondhatok magamról, hogy ki nem vagyok, de te csak azt fogadd el: "vagyok aki vagyok". Tekints egy távoli ismerősnek, aki nem akar mást, csak megosztani veled a saját élményeit, tapasztalatait, hogy te is tanulhass belőle. Nem magamtól találtam ki a blogolást, megkértek rá, hogy írjak. Nehezen álltam kötélnek, mert se írni nem tudok, se olvasni nem nagyon szeretek, ezért a tudásom nem is lehet kimagasló. De úgy gondolják rólam, hogy pont ettől tudok hiteles maradni, hisz a megélt tapasztalásaimat írom meg, nem pedig az olvasmányaimat.

Ha megérint téged majd egy-egy téma, kérdezz bele bátran, fűzd hozzá saját véleményedet is nyugodtan azért, hogy mégjobban körül tudjuk járni azokat a témákat, melyek igazán foglalkoztatnak.

Jelen pillanatban az alábbi témakörök jutottak eszembe, melyeket szeretnék körbejárni ebben a blogban:

  • milyen a tér és mi vesz körbe, amikor alszol, ahol életed harmadát töltöd?
  • mi mozdít előre és mi gátol abban, hogy önmagad légy?
  • mi nyújthatja meg és mi rövidítheti meg az életedet?
  • hogyan hatnak egészségedre a különböző ételek, szokások, beidegződések?
  • hogyan élj, gondolkodj, hogy az tényleg a hasznodra váljon?

Ilyen és ehhez hasonló témákban várlak majd vissza, hogy átadhassam mindazt, amit eddig már átéltem, megtapasztaltam.

Mit kérek ezért cserébe?

Csak udvariasságot. Nem kell, hogy elhidd vagy elfogadd mindazt, amit írok. Én is tiszteletben tartom a véleményedet, legyen ez kölcsönös. Ha tudok majd érdekes és izgalmas dolgokról írni, akkor ezt a visszajelzéseidben örömmel veszem, ha nem érint meg a téma, semmi probléma, ne olvasd tovább...

Egy barátom mondta egyszer: 

"Minden tanít és minden tanító"

Ez annyit tesz, hogy a legkisebbtől is tanulhatunk: ha megbotlunk egy kőben, az arra fog megtanítani, hogy legözelebb magasabbra kell emelni a lábunk; de tanulhatunk a hangyától is pl. a szorgalmát és kitartását. Én az állatainktól, a pici gyermekeinktől is nap mint nap tanulok valami újat és ez tényleg csodálatos.

Ezeket az élményeimet szeretném megosztani Veled, ha elfogadod a meghívásomat ezen az úton...

Most már érted? ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erted.blog.hu/api/trackback/id/tr733028918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása